Scandinavian Organics AB: RIVSTART FÖR BUJJO CROWDFUNDING

Bujjo, den nya hälsodrycken som Scandinavian Organics just lanserat på 7Eleven, har fått en flygande start på sin Crowdfuning.

Bujjo, en färsk ekologisk buljondryck, följer de senaste hälsotrenderna i USA och här, dvs bort från kemikalier, syntetiska proteiner, socker och färgämnen, och i stället vill konsumenten ha färska, näringsrika, 100% naturliga och ekologiska drycker.

För att finansiera Bujjo har företaget valt anlita crowdfundbolaget Fundedbyme, som lanserade Bujjo på sin plattform i sent går eftermiddag.

”The first day of launch was a great success. The company will be heavily overfunded if they keep up this pace” säger Daniel Daboczy, VD på Fundedbyme.  

Bujjos presentation kan ses

På https://www.fundedbyme.com/en/campaign/7415/bujjo-1/?type=e&button=tile&from=browse

 

För ytterligare information, kontakta:

VD                                      Nils Wetterlind

Telefon                              +46 72 223 68 88

Email                                 nils.wetterlind@scanorganics.com

 

 

Scandinavian Organics AB (publ) är en producent av ekologiska matprodukter till konkurrenskraftiga priser. På bara drygt ett år har Bolaget vuxit kraftigt och Bolagets produkter ligger nu centralt lagerlagda inom ICA-koncernen (50 procent marknadsandel av dagligvaruhandeln i Sverige) och Axfood (Hemköp och Willys). Produkterna säljs även i 7/11, via en mängd restauranger, i ett stort antal Coop och av ett stort antal oberoende handlare. Företaget har även gjort stora framsteg inom den offentliga sektorn, framförallt inom skol- och äldreomsorgen. Bolaget är noterat på Nordic MTF under kortnamnet SCO MTF och Bolagets Mentor och likviditetsgarant är Mangold Fondkommission

Bolagsinformation

Scandinavian Organics AB

Senaste nyheterna

  1. 1
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  6. 7
  7. 8
  8. 9
  9. 10
  10. « Föregående